Måndag :)

Idag har varit en riktigt bra dag :)
Började dagen med att skjutsa lillhjärat till dagis och sen åkte jag och Patric vidare upp till sjukhuset för ultraljudet :) Där hade vi en väldigt bra tjej som noggrant förklarade det vi såg, tyckte inte att dom gjorde det lika bra när vi väntade Tilde. Hon var jättegullig och skrattade och småfnittrade lite när bebisen gjorde nått :) Allt såg så bra ut som det kunde och när hon hade kollat klart så frågade jag försiktigt om jag fick fråga om hon kunde se vad det var :) Hon sa att vi kan ju inte säga nått 100% och sen visade hon dom nedre regionerna och hon frågade om vi kunde gissa vad det var :)
 
Efer ultraljudet var det dags att ämna Patric på jobbet och sen skyndade jag mig till härnösand då jag lovat Anna att vara barnvakt till Mellie :) Sen mötte vi upp Emilie på stan och efter det åkte vi till henne enstund. Sen hämta upp Lina, handla, hämta Tilde och sist men inte minst Patric. Hem å fixa middag, bada ungar, och natta dom :)
 
Lite bilder från dagen :)
 
Lilla lillebror :)
 
 
Och lite andra bilder
 
 
 
 
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Låter som du haft en fullspäckad och mysig dag :) Pussa familjen från oss :)

2013-02-18 @ 20:16:08
URL: http://emiliejohansson.blogg.se
Postat av: Emilie

Jag hoppas på den 3:e om den hade tänkte att stanna där inne så länge, bara för att skulle va kul med Ellen 110101 och Bebis 130303 ;)

Hade 1 cm mindre SF-mått nu än med Ellen :)

2013-02-18 @ 20:45:21
URL: http://emiliejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0