Lördag kväll

Vad gör ni så här dags? Låt mig gissa... Melodifestivalen!

Själv har jag precis tagit mig en dusch och nu har jag bäddat ner mig i ensamheten. Patric och Tilde sover hos svärisarna i helgen så jag är ensam hemma... Lite tråkigt men jag förstår ju dom med.

Tur att jag har en liten krabat som sällskap som just nu lever rövare där inne. Vilken skillnad det kan bli på bara några dagar :) för en vecka sen så kändes det fortfarande som fisksprattel av den tydligare sorten, men nu känner man ordentliga buffar, känns som om den gör kullerbyttor :)

I morgon är det dags för ytterligare en praktikdag och så är jag ledig på måndag. Så då lämnar vi Tilde på dagis vid 10 i 8 och sen är det dags för ultraljud. Barnen får ju inte vara med där så Tilde får leka med sina kompisar istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0