Torsdag

Då är "jobbveckan" snart slut... Skönt! För då är Patric hemma igen hela dagarna :) ungarna är snälla och sköter sig bra men man blir ändå trött.
Nästa vecka börjar Tilde på dagis igen :) och nästa vecka måste jag börja plugga till mina tentor. Hoppas att Mason är lugn och sköter sig ordentligt då ;)

I tisdags var jag hem till Kramfors över kvällen för att träffa mina gamla vänner från högstadietiden :) var hemma kvart över 12 på natten så hela onsdagen spenderades i trötthetens tecken. Men jag fick vara trött i badet... Hela gårdagen spenderades på himlabadet. Jag badade med Tilde och Joline och Mason hängde med sin moster.
Väl hemma så hade jag inte plockat fram ngt till middag. Så vi satt och funderade på vad vi skulle köpa och när vi väl bestämt oss så skulle Jag åka och handla. Men då började regnet ösa ner så då beställde vi hem pizza istället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0