Augusti...

Då är det bara några dagar kvar av Patrics ledighet :( Tilde kommer förhoppningsvis hem snart!!! :) å vardagen börjar närma sig. Till veckan ska jag alltså vänja mig vid att vara tvåbarnsmamma på riktigt för det har jag liksom inte riktigt varit än...

Inatt har vi haft en riktigt bra natt (men natten innan var en amma varannan timme natt) inatt körde Mason 3 timmar mellan amningarna :) men då började jan stöka å böka kl 6.30 istället så då klev han å jag upp såPatric fick fortsätta sova. Så nu har jag tagit mig en 2 timmars tupplur så jag kan vara lite piggare ikväll :)

Ser fram emot morgondagen när det ska vara kanonväder! Då ska vi åka å bada med Emilie och Jonas med ungar. Tråkigt nog kommer vi bara ha med oss en :/ men ser fram emot att njuta i solen lite :)

Nej nu ska jag städa undan lite medans älsklingen är och handlar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0