Vad gör jag vaken???

Igår natt låg jag vaken hela natten men trodde verkligen inte att det skulle påverka nattens sömn då jag inte sov någonting på dagen. Patric sover som en stock han, å han sovde ju på dan... Konstigt.
Tilde var med Lina på drakborgen igår och lekte, hon hade skött sig exemplariskt... Det är ju tur de att dom gör det iaf när inte föräldrarna är med ;)
Just nu är hon inne i en riktigt vild period, det ska pratas JÄTTEHÖGT, gärna skrikas, det ska vara kuddkrig, och ibland blir hon så ivrig så hon råkar slåss. Tror inte att det är planerat eller meningen men :/

Efter drakborgen så skjutsade vi hem lekledarna och sn begav vi oss till Patrics föräldrar för middag :) När det var dags att åka hem sen var det någon som inte ville följa med... Så jag och Patric kom hem utan barn. Sen somnade jag i soffan vid 9 tiden och nu ligger jag här vaken. Det positiva är iaf att jag gäspar och då går det åt rätt håll iaf :) då kan ja snart snarka gott igen ;)

Då var det bara 3 dagar kvar :) å en skoldag :)

Mina sötnosar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0