Tisdag (15 dagar kvar)

Japp idag är det dags för verkligheten igen... Tilde vaknade innan Patrics klocka ringde så nu ligger vi här i sängen och myser. Jag knappar på datorn och Tilde kollar på modig på ipaden. Ibland är elektroniken härlig, om jag hade velat hade jag kunnat fortsätta sova, men jag har ju så svårt att somna om bara...
 
Nu är påsken ordentligt över och nu får vi köra ett sista ryck i 2 veckor och sen blir det semester. Såg att det var en massa ny kurslitteratur till den här kursen men känner mig inte manad att köpa den faktiskt. Ibland känns det som om dom lurar på en en massa böcker som man egentligen inte behöver. Så som sagt får använda biblioteket i den mån det går... Det är ju ingen tenta i den här kursen utan bara seminarier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0