Snart dags för det första träningspasset

För i sommar blev det inte mycket tränat faktiskt :/
Tyvärr är det ett bodypump pass och det är kanske inte det passet som jag tycker är roligast men jag valde det passet för det är gratis vecka på Ego den här veckan, så Patic ska följa med :)
Och där möter vi upp emilie och Jonas som också ska träna :), sa till Emilie att ta med Jonas så inte Patric känner sig så ensam.
Så nu när jag försöker peppa Patric till att börja träna så passade jag på att köpa ett par träningsskor (enkla och billiga, så får han uppgradera sen om han vill börja träna) som present då han har fått jobb :)
 
Så snart ska vi skjutsa Tilde till farfar och så får hon vara där en stund medans vi tränar :) Nej nu är det dags att göra oss klara :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0