Det är något med skolan...

Så fort den börjar så verkar det som att all energi blir urdragen ur en. Jag blir så trött. Måndagen gav mig en enorm huvudvärk som inte ville ge med sig. Igår somnade jag flera gånger när jag skulle lägga Tilde (hon var dock väldigt noga med att väcka mig varje gång) sen somnade jag när jag och Patric skulle se Lilyhammer igår... Helst ville jag inte ens kliva upp nu på morgonen. Antagligen kommer jag vara såhär trött hela månaden på grund av den här kursen. Den kommer garanterat ta all min energi och vi har blivit avrådda från att jobba under dom här veckorna. Jg hade Dock redan tagit på mig 2 nätter som jag försökte bli av med men det gick inte :/
Men men så är det.
Nu dags att göra sig iordning för dagens bravader. Plugg med Louise på Skype efter att jag lämnat unge å Patric på jobb/dagis och bilen på verkstaden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0