Dagis

Tilde har så kul och trivs lika bra som på förra avdelningen. Vi har bara ett litet problem och det är lämningarna. Dom går inte bra just nu, men det får man väl köpa när hon varit ledig hela sommaren och när hon väl börjar är hon på en helt ny avdelning. Men jag brukar inte vara så blödig men det har jag varit nu dom senaste dagarna. Så mycket så jag har haft lust att tinga och säga till dagis att Tilde blir hemma. Men jag vet ju att det inte kommer hjälpa mig någonting :) och om nån vecka går det nog hur bra som helst igen :)
Hon har blivit jätte duktig nu och är utan blöja hela dagarna. På dagis började dom med att ha blöjan på när hon är ute och när hon sover. Men nu har hon den bara när hon sover tydligen. Riktigt kul att det går så bra :) och här hemma går det också jättebra :) kan bara minnas att det hänt en olycka den senaste veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0