3/10

Tiden springer fram så himla snabbt. Förstår inte vart den tar vägen. När jag började skolan var det lång tid kvar till det skulle vara dags för den stora medvet tentan, jo men visst nästa fredag är det dags :/ och jag tror inte att det finns en chans i universum att jag klarar av den. Och för att göra som kg alltid gör när det blir för jobbigt så blockerar jag det. Vilket har resulterat i ett målat och tapetserat vardagsrum. Jg är jätteglad för att det äntligen är "klart", små grejjer kvar som lister och så, men det värsta är klart! Så samtidigt som jag är lättad och glad så blir jag besviken på mig själv för att jag inte har fokusen på rätt ställe nu när jag verkligen behöver den. Men så är det att vara en svag människa.
Ibland blir jag så osäker på om jag verkligen klarar av det här. Om jag har svårt för den här tentan hur ska jag klara av å bli sjuksköterska då? Å hur ska jag komma ihåg allting som... Ibland känner man sig verkligen värdelös och idag är nog en sån dag... Förhoppningsvis så kommer det kännas bättre i morgon... Nej plugg var det kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0