Torsdag

Jag och Tilde har tagit helg nu :) så vi sovde till halv 9 eller jag tog en sovningspaus mellan halv 5 och halv 7. Då passade jag på att kolla på serier eftersom att det var omöjligt att somna om :)
Men känner mig hyfsat pigg ändå, och jag och Tilde kan ju alltid ta en liten tupplur mitt på dan ;)
Vi ligger fortfarande kvar i sängen och myser men snart är det dags för frukost tycker min mage :)

Föräldramötet gick bra igår och dom verkar ha en lydig och snäll tjej där på dagarna, som är duktig att äta och som äter allt med fin teknik då hon tydligen nästan aldrig sölar ;) hemma är hon vissa dagar väldigt trotsig, sölar mycket och vill knappt äta haha

Sen blev det en mys lunch med Emilie :) man hinner inte träffas så ofta så då får man försöka göra kort träffar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0