Nytränad

Stepen är ju alltid kul men sjukt jobbig, och efteråt lrade ju som sagt Emilie med mig på CX (älskade lilla Emilie, du var inte populär) haha. Sen slog det slint, vi sprang litepå löpbandet. Visserligen bara 5 minuter men. Tycker 5 min är ganska strongt efter dom där passen :) Å 5 min idag kan ju vara 6 min nästa gång :) Sen har jag köpt ett barn idag också, hela 30 kronor kostade hon :) Men ja funderar på om jag ska ångra det köpet kanske? Ja jag får fundera lite, den har ju inte levererats än så... :)
I morgon blir de som sagt lite skola å sen möta upp syster :)
Nyduschad tjej :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vi får de hur humöret är imorgon på den lilla. Hon kanske levereras då! Tack för idag :) De gör vi om på måndag :)

2012-05-07 @ 21:23:08
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0