Redan kväll?

Har haft en mysig dag med Emilie och Ellen :) Dom kom vid lunchtid och Emilie hade med sig tjockpannkaka :) åh jag älskar tjockpannkaka så det var kanon :)

Sen åkte jag och hämtade hem loppan och påbörjade middagen. Tilde ville så gärna ha nagellack så hon fick det på tånaglarna. Tyvärr så råkade jag välta ut flaskan så det kom ganska mycket nagellack på golvet. Fick upp det mesta som tur var. Men fick sen stressa då kl var halv 7 och träningen började kvart i. Men jag hann med nöd å näppe ;)

I morgon ska jag göra nått dumt. Det blir ett trippel pass på Ego. Kl 5 börjar jag med Step, kl 6 aerobic och kvart i 7 blir det zumba. Jag vet att det är dumt men känner verkligen att jag vill gå på steppen och då blir det ett trippel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0