phuuu

shit vad jobbigt step passet är. Men det är väldigt högt tempo faktiskt. Känns så skönt efteråt men just då är det ingen höjdare. Har lite hatkärlek till stepen faktiskt :)
I morgon blir det ett pass aerobic. Vet inte riktigt hur jag känner för träningen än. Gillar jag det? Eller har jag bara en motivation? Jag känner nästan att jag inte kan strunta i att träna en dag. Nu tränade jag söndags å idag å på ons blir det garanterat dubbelpass med emilie (för då ÄR du frisk), kan jag inte passa på att ta en vilodag i morgon då? Nope, icke sa nicke. Man känner sig nästan manisk :/ Med blandade känslor. Sjukt stolt över mig själv som tar mig iväg, men det måste ju gå med måtta...
Skömdes över att jag hade varit sjuk förra veckan men från måndag till söndag körde jag 3 pass, 2 på mån å ett på sön. Å det är ju ganska bra men de kändes som om ja hade latat... EMILIE vad har du lurat in mig i :) haha
Nej. nu ska jag loppa ner barnet i sängen.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det är ju ROLIGT :)

2012-03-06 @ 10:49:13
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Emilie

ja lite otippat ;) Gick passet bra ?=) Det blir dubbelpass för mig imorn till 90% ;) Bara de inte händer nått konstigt under natten ;)

2012-03-06 @ 20:22:49
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0