Lördag kväll

Idag har det inte gjorts så mycket. Vaknade med ont i halsen igen så hoppade träningen å stannade hemma istället å mös (myste) med familjen. Rengjorde akvariet och småplockade litegranna återigen :) Vi var ut i lekparken på fm tills det var dags att fixa lunch och idag körde vi på amerikanska pannkakor med lönnsirap :) Så gott. Nu har vi precis ätit middag! I know... det vart sent idag... Lilltjejen står och äter lite lördagsgodis (klubba) men snart ska hon hoppa i bingen och jag och Patric ska fortsätta se på Californiacation (har redan sett dom här avsnitten men tänkte att det skulle vara en serie för Patric, och det var det). Sen när han blir trött mellan 22-23 tiden så kan jag fortsätta med Pretty little liars... och njuta av ögongodiset Caleb <3
HAr bokat in ett träningspass i morgon iaf :) Så i morgon blir det ett pass aerobic iaf :) Hoppas Emilie blir kry till på måndag så vi kanske kan träna ihop. Funderar på om man ska köra som förra måndagen? Ett pass zumba och sen fortsätta med step? Step gillade jag :)
Nej, nu är det dags att natta ongen :)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej hej! Du känner inte mig men jag råkade komma in på din blogg av en händelse och har fortsatt läsa emellanåt. Jag tror bestämt att vi är grannar!

Jag heter också Michaela, är 25 år, har en liten son och jobbar som uska. Bor på nr 30, hyfsat nyinflyttad. =)

Det hade varit jätteskoj att ta en kaffe ute på gården eller så någon dag nu när det faktiskt börjar gå att sitta där ute!

Dra iväg ett mail om du har lust, vore ju himla kul att lära känna någon här i området :)



Kram Michaela

2012-03-07 @ 17:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0