Klockan är snart 4

Och jag känner mig oförskämt pigg :) Det var nog ganska bra att jag trodde att jag skulle jobba igår natt så jag hann vända på dygnet lite :) Nu är det bara några dagar kvar tills praktiken börjar och jag börjar bli nervös faktiskt. Men det ska nog gå bra hoppas jag på. Fick resultatet av läkemedelsberäkningen idag iaf och jag klarade den :) Så sjukt glad över det :) Så glad så jag funderar på om man ska köpa hem sushi till middag imorgon/idag. Lyxa till det och ha det mysigt med älsklingen :) Han har tagit på sig extra till helgen men det är också hans sista dagar och sen är han åter igen arbetslös... Förhoppningsvis inte så långvarigt... Jag och Tilde ska iväg å shoppa en sväng i morgon. Jag behöver inneskor till praktiken och så fyllde ju Mellie år häromdagen och eftersom att vi ska till henne på kalas på lördag så måste vi ju hitta en present först :) Får se om vi hittar något spännande :)
Hoppas ni sover gott ni andra iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0