Fredag :)

Å helg, själv har jag visserligen varit ledig i nån dag så i morgon ska jag bryta ledighets mönstret och faktiskt gå och jobba :)
Men klockan är inte ens nio och jag har redan hunnit vara effektiv :) JAg har ringt min praktikplats och bokat in mitt första möte. Och så har jag mailat min handledare om ledigheten jag ska ha.
Allt är iaf godkänt och ok så nu är det klart att vi åker till Paris den 12 april. Alltså om 1 månad... Det känns så fruktansvärt overkligt... Jag har inte ställt in mig på att resa eftersom att vi inte visste hur det skulle gå med min praktik. Men nu är det alltså ok, då är det bara ekonomin jag behöver oroa mig för då... Vi har inte haft nån möjlighet att spara till resan så jag hoppas det kommer att lösa sig ändå... Vet inte ens hur mycket pengar man kan tänkas behöva under 4 dagar där nere heller. Vet inte vad kostar att leva där...
Nä bäst och släppa det och försöka slappna av istället... Phuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0