Fredag kväll

Nu är hela familjen hemma. Vi har ätit middag och sen hoppade jag och Tilde ner i ett bad. Ett bad som jag förövrigt fortfarande ligger i. Börjar bli sugen på att träna nu... Men imorgon jobbat jag så då blir det inget. Men tänkte iaf träna på söndag. Så då blir det ett pass aerobic hade jag tänkt...
Annars händer det inte så mycket. Har idag suttit med huvudet i skolböcker.
Patric kom med en jättebra ide idag och sa att han funderade på att ta ledigt på fredag så kunde vi åka till mamma och pappa på torsdag kväll. Tyckte det lät som en kanon ide tills jag kom på att jag har omtenta i läkemedelsberäkning på lördag... Den här gången ska jag fasen i mig klara den. 2,5 poäng fel förra gången. Varav 0,5 poäng ifrån godkänt... Men men. Till veckan blir det nya tag :)
Nej nu ska jag gå å soffmysa med min familj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0