Feberfri?

Lilltjejen har iaf varit det :) trodde jag också var feberfri sen onsdag kväll då jag kännt mig piggare. Dock kan jag hosta ganska ordentligt, och det i sin tur påverkar så att jag kräks lite ibland. Mina läppar är snustorra och svider :( det jag skulle komma fram till var iaf att jag är inte kry än. Har tydligen feber, har dock förträngt det och låtsas inte om det. Men jo då...
Hoppas det här går över snart... Hostan börjar kännas ganska jobbig eftersom att den blir så intensiv när den kommer. Oj vad jag har gnällt nu men det var inte meningen.

Nej ska försöka slå igen mina små blå nu här i vardagsrummet (rymmer från Tildes hosta och samtidigt försöker ja vara snäll å göra så att dom inte störs utav min...)
Natti. Tenta i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0