Då var det min tur...

Tilde, Fanny och Louise är sjuk. Kom till KTC och var och kände mig jättepigg. Innan dagen var slut kände jag stelheten i nacken smyga på. Och frusen började jag bli och öm i halsen. Väl hemma så hade jag feber så det blev ingen träning :( Tog ibumetin och bäddade ner mig i soffan. Kände mig snabbt mycket bättre igen. Ångrade att jag inte tog mig iväg på träningspasset för jag såg ju verkligen fram emot det. Senare på kvällen kikade jag på schemat för å se vad jag skulle pallra mig i väg på idag för pass. Vaknar nu på morgonen med nackstelhet och väldigt ont i halsen. Så har en känsla av att det inte blir nått idag heller. Får se hyr jag känner mig till kvällen. Men först å främst ska ja ta mig iväg till skolan för lite HLR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0