Måndag

Det är redan en ny månad och det är under den här månaden som jag ska sommarjobba. En månad med jobb, ca 2-3 pass per vecka förutom den sista då jag kommer att göra 4 pass.
Efter att ha varit lite nere nu i nån vecka så börjar det kännas bättre igen, det blir ljusare och ljusare. Satt på tåget hela dagen igår och det var så underbart att få komma hem till Patric och han hade köpt lite ost och kex och chips och dip. Å det var bara så mysigt att ligga i hans famn och mysa.  Det är såna tillfällen man behöver. Skulle egentligen hämta Tilde idag men då mamma, mormor och syster m familj ändå kommer i morgon så tyckte jag att det var onödigt att åka 20 mil idag, och det är faktiskt skönt för jag är så fruktansvärt trött. Jobbveckan tog ut sin rätt så det är ganska skönt att jag är ledig tills onsdag natt. Det blir inte många knop idag. Dåligt samvete för att jag inte kommer iväg på träning med söta Emilie idag heller, men jag måste nog vila. Lär sova som en stock redan klockan 8 ikväll ;)
Längtar till stumpan kommer hem i morgon :) Lillhjärtat <3
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det behöver du inte ha dåligt samvete över heller ! :)

2012-07-02 @ 22:09:25
URL: http://emiliejohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0