Latar i soffan

Men borde egentligen ha huvudet nertryckt i anatomi boken... Känner mig inte som en rolig tjej just nu. Mina samtalsämnen med Patric handlar mest om anatomi och fysiologi nu. Han tycker kanske inte att det är dödskul att veta vilket nettotrycket i njurarna är. Eller hur deras arbetssätt ser ut. Inte heller vad artärerna som förser hjärtat med blod heter. Inte heller vilka delar tunntarmen och matspjälkningskanalen har... Konstaterat att jag inte är en kul tjej. Men han är snäll Patric, han lyssnar ändå, precis som jag när jag försöker lyssna på honom när han tycker nått är intressant (å jag inte tycker det)
Men det är väl så det ska vara. Känns som om att jag har fått in en hel del men problemet är att jag har fått in på tok förlite... Men imorgon blir det maratonplugg med Louise och anna. Vi går hoppas det räcker fram hela vägen :)

Idag gick det förresten bra på skolan. Läraren lät väldigt positiv även fast vi hade missat vissa saker :)

Köpte grädde igår och det fick mig att tänka på syster med familj ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0