Söndag och sjukt trött

Är nästan så att jag känner ångest för att jag måste på skolan imorgon. Det har blivit en brist på sämn i helgen tyvärr. Fredag natt fick Patric ett samtal och behövde åka iväg en sväng och då kunde jag inte somna om. Somnade kanske strax efter 5 å så var det uppoch hoppa strax före 9. Lördag natt så vaknar Tilde strax före 2 och är jätteledsen, sen tog det en stund att lugna ner henne och få henne att somna om, och när hon har lyckats somna om så är det kört för mig. Jag har så svårt för att somna om nu förtiden. LÄg åter igen vaken till 5 snåret och sen lyckades jag somna. Hade då gått ut till vardagsrummet för att lägga mig i soffan för att kunna underhålla mig själv utan att störa mina älsklingars sömn. Vid 7 tiden vaknade tilde upp och letade efter mig så då följde jag med in i sovrummet å så somnade vi om. När Tilde vaknade vid 9 tiden så var älsklingen så snäll så han skyndade sig ut ur rummet med Tilde så att jag skulle få fortsätta sova, men då var det redan kört igen. LÅg och vred mig några varv men jag visste hur det skulle sluta ;) 5 minuter senare så var jag också uppe.
Så nu sitter jag i soffan och vill helst av allt bara sova, men man kan ju inte missa Big Brother. Det går ju bara inte :)
Nä kanske man skulle tycka upp sig lite :)
Ser fram emot veckan iaf då det är dags att börja träna :) Emilie lär ta knäcken på mig men det är fine ;)
Ser så fram emot sommaren och värme nu också... Ljuset...

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag längtas oxå :) Var på pump idag och fy tusan vad jobbigt skönt det var ;)

2012-02-19 @ 19:19:41
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0