Snart helg

I morgon är det helg igen, så härligt. Imorgon är jag och lill tjejen lediga tillsammans medan Patric jobbar till kvart 4. På lördag har vi pratat om att eventuellt tillbringa lite tid på relaxen på himlabadet då vi fick det i julklapp av Patrics föräldrar. Men vi får se hur det blir :) Å på söndag blir det ensväng till Stöde för firande av Patrics "morbror" (Patrics mosters man)
Vill egentligen inte skriva om det för jag är så rädd för att jag ska misslyckas, men ikväll har jag beställt träningsskor å träningskläder då jag känner att det är dags att köra igång. Så till veckan tänkte jag gå till Ego för att skaffa kort så att jag kan köra igång. Blev Egodels för att Emilie tränar där så hon kan tjata å gnata på mig (vilken hon allra troligast kommer att behöva göra :) ) å så var det dom eller helex som hade bäst pass utbud. Men Helex är inte speciellt öppna om priser och vad jag har fått för mig så har dom haft årsavgifter och så (vet inte hur det är nu men) Nej men det ska bli spännande och jag håller tummar och tår för mig själv...
Sen ville Patric att vi skulle börja äta efter viktväktarna eftersom att han upptäckte i duschen att magen växt så när han kollade ner så såg han bara den och sina tår ;) Och det gör inte mig nått, allt som kan hjälpa mig att gå ner 1 eller 2 kg (gångra med 10)  är bra :)I morgon är det helg igen, så härligt. Imorgon är jag och lill tjejen lediga tillsammans medan Patric jobbar till kvart 4. På lördag har vi pratat om att eventuellt tillbringa lite tid på relaxen på himlabadet då vi fick det i julklapp av Patrics föräldrar. Men vi får se hur det blir :) Å på söndag blir det ensväng till Stöde för firande av Patrics "morbror" (Patrics mosters man)
Vill egentligen inte skriva om det för jag är så rädd för att jag ska misslyckas, men ikväll har jag beställt träningsskor å träningskläder då jag känner att det är dags att köra igång. Så till veckan tänkte jag gå till Ego för att skaffa kort så att jag kan köra igång. Blev Egodels för att Emilie tränar där så hon kan tjata å gnata på mig (vilken hon allra troligast kommer att behöva göra :) ) å så var det dom eller helex som hade bäst pass utbud. Men Helex är inte speciellt öppna om priser och vad jag har fått för mig så har dom haft årsavgifter och så (vet inte hur det är nu men) Nej men det ska bli spännande och jag håller tummar och tår för mig själv...
Sen ville Patric att vi skulle börja äta efter viktväktarna eftersom att han upptäckte i duschen att magen växt så när han kollade ner så såg han bara den och sina tår ;) Och det gör inte mig nått, allt som kan hjälpa mig att gå ner 1 eller 2 kg (gångra med 10)  är bra :)I morgon är det helg igen, så härligt. Imorgon är jag och lill tjejen lediga tillsammans medan Patric jobbar till kvart 4. På lördag har vi pratat om att eventuellt tillbringa lite tid på relaxen på himlabadet då vi fick det i julklapp av Patrics föräldrar. Men vi får se hur det blir :) Å på söndag blir det ensväng till Stöde för firande av Patrics "morbror" (Patrics mosters man)
Vill egentligen inte skriva om det för jag är så rädd för att jag ska misslyckas, men ikväll har jag beställt träningsskor å träningskläder då jag känner att det är dags att köra igång. Så till veckan tänkte jag gå till Ego för att skaffa kort så att jag kan köra igång. Blev Egodels för att Emilie tränar där så hon kan tjata å gnata på mig (vilken hon allra troligast kommer att behöva göra :) ) å så var det dom eller helex som hade bäst pass utbud. Men Helex är inte speciellt öppna om priser och vad jag har fått för mig så har dom haft årsavgifter och så (vet inte hur det är nu men) Nej men det ska bli spännande och jag håller tummar och tår för mig själv...
Sen ville Patric att vi skulle börja äta efter viktväktarna eftersom att han upptäckte i duschen att magen växt så när han kollade ner så såg han bara den och sina tår ;) Och det gör inte mig nått, allt som kan hjälpa mig att gå ner 1 eller 2 kg (gångra med 10)  är bra :)
Snart är det helg och det ska bli så skönt. Jag och Tilde är lediga i morgon medans Patric jobbar till kvart i 4. PÅ lördag ska jag och Patric eventuellt till homlabadet och gå på deras relaxavdelning eftersom vi inte har varit dit än och vi fick ju det i julklapp utav hans föräldrar. På söndag blir det en sväng till Stöde för att fira Patrics "morbror" (Patrics mosters man). så så kommer den helgen att se ut.
Nu har jag iaf tagit tag i mitt fantastiska överviktiga liv och tänkte försöka att göra det lite lättare. Patric vill börja med lite viktväktarmat igen då han upptäckte iduschen att hans mage putade litegranna ;) Och jag har sagt till min söta Emilie att jag vill bli pushad till träning, och det betyder att jag ska skaffa träningskort på Ego där hon tränar. Kommer antagligen att känna mig väldigt malplacerad men så kan det vara. Men innan jag kan träna så måste jag ju fixa ett par träningsskor, så det har jag beställt idag :) Sen sa en god söt vän till mig att man ska investera i träningskläder så man känner sig snygg för det är tydligen inte kul att träna när man är ful ;) Så sagt och gjort så beställde jag nått billigt ifrån hm så jag kanske ser någorlunda ut ;)
Kommer antagligen inte se ut som dom andra (antagligen väldigt välklädda människorna på Ego, har förutfattade meningar att dom flesta där vill se snygga ut och att jag därför inte passar in)
Här är det som det har investerats i ialla fall
Nu saknas bara nått som täcker armarna, för visa armarna känner jag mig inte riktigt bekväm med, men vi får väl se. Får hoppas att det duger så länge iaf.
Skorna är från footway och kläderna är såklart ifrån HM

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad kuul :) Kommer bli grymt skoj ! Det är konstigt det där med vad man känner eller tycker om EGO. Vet flera som sagt (bla jonas) att man ska va så "snygg" där. Jag har aldrig känns den känslan. Det är roligt ändå att det kan va så olika !



Men det är ju ändå tur att VI är skitsnygg :) PUSS

2012-02-17 @ 15:30:24
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0