Sjukligt ont

Har bestämt mig för att vara mer snäll mot mig själv och försöka röra på mig lite mer då jag ständigt får nya knutar i nacken sen jag började plugga. Kör hemma framför tvn med den härliga jillian Michaels från the biggest loser ni vet... Vi funkar bra ihop, det var värre med nu fitness coach, she's à bitch ;) tror Emilie kan hålla med om det :) det slutar med att jag har så sjukligt ont och har lust att ligga och grina i sängen. När ni andra säger att ni har träningsvärk, kan lova att det inte är någonting om man jämför med det här. Vanlig träningsvärk kan ju vara lite småhärligt,,, men det här är inte det. 2 värktabletter senare och jag kan fortfarande inte använda min ena arm :( här får ni se hur jag lider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0