Onsdag

Ville inte alls kliva upp ur sängen när klockan ringde. Å Tilde blev förtvivlad när jag skulle lämna henne på dagis stackarn :/ Var för att alla 4 åringar sprang ut som en drös precis när hon skulle gå in så hon blev väl lite rädd. Men sen så... Sitter på skolan och väntar på dom ur min grupp så ska vi kolla igenom det sista och sen skicka in uppgifterna till seminarierna som är nästa vecka :) Skönt att vara klar i tid så man kan justera idag. Nej kanske det är dags att leta upp dom och se om dom har kommit än. På fredag tänkte nog jag och Tilde åka på himlabadet och bada och mysa då hon ändå är ledig från dagis :) Kan bli roligt för henne att loppa av sig i vattnet även fast det betyder att jag kommer vara knäckt eftersom att hon är så vild :) Men då lär ju jag också sova som en stock fredag natt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0