Lördag

Nu uppdateras det lite iaf :) fat bara via mobilen för inte vet jag om jag är fruktansvärt korkad men på datorn får ja inte till så jag kan lägga in bilder längre... Jättekonstigt. Sist jag försökte så försvann hela inlägget såklart :/
Tilde verkar nästan frisk nu, lite förkylning men sånt får man räkna med. Men inte vet jag vad som hände med humöret för precis allting är nehe eller neeeeej. Och det skriks och det grinas och kastas saker och hon slåss gärna. Men det hör väl kanske åldern till.
Hon kanske blir lite lugnare när hon får gå på dagis igen på måndag :)

Idag ska hon få loppa vidare hos sin farmor och jag ska på tjejkväll hos min syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0