Helg :)

Efter lunch idag så var det dags att åka upp till KTC för våran första simuleringsövning. Idag gällde det att kolla blodtryck, puls och andning. Det var nervöst men väldigt roligt. Och det var roligt att se att även fast det bara var en docka så gick man in i händelsen så det hade lika gärna kunnat vara en riktig människa.
Sen när det var slut så åkte jag och mina hjärtan ner på stan för middag. Det blev på Oscar. God mat men lite saftiga priser kanske :/
När vi kom hem därifrån så tig jag mod till mig och bokade in ett träningspass imorgon. Alldeles ensam blir jag :) nervöst men jag måste lära mig att våga lite mer :) så nu är väl en ypperlig chans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0