29/2-2012

Jaha, då har ytterligare en månad bara svept förbi. Vart tar tiden vägen egentligen?
Tilde är fortfarande sjuk, igår hade hon 39,8 i temp, nu på morgonen så är hon feberfri men det var hon igår morse med iof. Annars är hon lite snorig (fast det är hon ju egentligen jämt) och så har hon en ordentlig hosta.
Idag får Patric komma hem tidigare från jobbet så jag kan åka till KTC för idaghar vi metodövning på kateter. Dom är obligatoriska så jag får inte missa, och jag vill inte missa heller :)
Blev ingen träning igår, och jag skäms lite. Men var så trött och så kände jag för att hänga lite med Patric. Idag ska han ut och äta middag med jobbet, så då har jag fixat barnvakt så jag kan gå och träna med Emilie. Så idag blir det aerobic och zumba.
Nej, kanske man ska kliva upp och fixa lite frukost åt mig och lillhjärtat då...

Kommentarer
Postat av: Lina

Ta inte ut dig för hårt i början, blir lätt att man tröttnar då..Du är duktig:D

2012-02-29 @ 18:47:50
URL: http://linamarlene.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0