3:e advent

Ska bli så skönt med lite jul :) Ser fram emot att åka ner till skåne nu, tro om veckan kommer att gå tillräckligt snabbt?
Äntligen är medvet kursen "över", såvida man inte måste göra om nån examination... Har på känn att det blir en iaf, men den som lever får se ;)
 
Har lite julklappar kvar att fixa så får se vilken dag ja ska ta tag i det...
 
I morgon bör jag iaf ringa vårdcentralen då jag fått utslag och eksem över hela överkroppen i princip. Det kliar så in i ...  Men Tilde och Patric har inga problem så de verkar ju inte smitta i varje fall ;) På nätterna vaknar jag flera gånger av att jag kliar mig, eller ja kliar låter milt men det är frenetiskt och när det börjat kan jag inte tänka på nått annat...
 
 
 
nej nu vill ungen leka häst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0