3/4-12

Hade klinisk examination idag på VFU:n och det gick jättebra. Trodde att jag skulle vara nervös men det kopplades liksom bort att jag vart bedömd på det jag gjorde. När vi fyllde i formuläret så vart det full pott på allt :)
På onsdag om 8 dagar beger vi oss iväg mot Sthlm, och där kommer vi att spendera natten på hotell och 06.50 på torsdag morgon går flyget mot Paris. Och i Paris kommer vi att vara till Tisdag kväll. Tilde kommer tyvärr stanna hemma vilket gör att jag inte kommer träffa henne på typ en hel vecka... Eller rättare sagt, jag kommer inte att träffa henne på en hel vecka... :( Hon kommer att ha det kanon hos sin moster Anna med familj och där kommer Jenny, Wilda och Colin också vara :) Så det kommer nog inte att gå någon nöd på henne :)
Och jag och Patric kommer nog också att ha det bra, vi får hoppas att det är härligt vårväder där nere då :) Skulle ju vara tråkigt om man fick regnrusk :)
Nej nu ska jag fortsätta slappa i soffan :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad härligt med en resa !:)

2012-04-03 @ 21:36:14
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0