Fredag kväll :)

Idag har det hunnits med mycket :) Började dagen med skola fram till 12, sen hämtade jag svärmor och så åkte vi hem till oss för att börja flyttpacka :) Så nu är det några lador som är nerpackade så nu är det bara resten kvar. Sen kom svärfar hit och så åt vi middag tillsammans :) När Patric kom hem så tog dom lillskruttan med sig hem till dom. Så vi är ensamma ikväll. Så det blir film och grönsaker och dip. Gissa vem som kommer somna i soffan?! Har somnat varje dag före 22 sen skolan började. Även fast det vi har börjat med inte har varit krävande så är det ju nytt att plugga igen. Man använder liksom huvudet ;)
Imorgon ska jag gå igenom materialet till föreläsningarna i veckan så jag har ett humm, och så kommer jag antagligen fortsätta att packa litegranna :) Nej nu ska jag göra iordning för kvällsmys med älsklingen :) Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0