Vill ni ha ett tips på hur man kan spendera en fredag kväll?

Gör som mig, öppna studielitteraturen och plugga till tentan... Yey :) Så ska en fredag se ut, eller? Dagen har iaf spenderats åt att hjälpa min pappa lite. Han ville ha en Iphone 4S. Så först fick jag säga åt honom att ringa Telia så dom kunde lägga ab fritt så det gick att förlänga. Så det fixade han, så då sa vi att vi skulle åka och köpa en nästa fredag när han och mamma kommer och hälsar på. Efter en timme ringer pappa och frågar om mamma måste vara med när han förlänger (då ab står på henne) Så sa att hon måste det. Började fatta att han började bli ivrig, så ringde honom och sa att han kan antagligen teckna ett ab själv å så kunde dom gå in i en butik sen tillsammans å avsluta det andra nr och byta nr mellan ab, så då ville han att ja skulle ringa kundtjänst och kolla om de gick, snäll som jag är så ringer jag dit och sitter i kö i 35 min för pappsens skull (kan ju tillägga att jag inte är en sån som gärna ringer kundtjänst :) Inte sen jag själv jobbade med det :) Fick svaret som ja redan visste vad det skulle vara. Så ppa satte sig i bilen och åkte mot sundsvall. Messade emilie på media markt om dom hade några, men dom skulle få in några men de hade dom inte. Inte långt senare fick jag ett mess att dom hade fått dom, så bokade en åt pappa. Så nu är han värst i familjen :) Och nöjd är han med :) Sen gick vi ut och åt på Thai, Anna kom med dit... Nu har dom åkt och jag sitter här i min ensamhet och väntar på min älskling, och under tiden försöker jag plugga :) Och Tilde sover hos sin farmor och farfar :) Kan inte lägga upp nån bild, konstigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0