Huvudvärk deluxe

Härliga måndag :) Började dagen med att åka till sjukhuset för ett PPD test, sen åkte jag, Fanny, Louise och Veronika till skolan för att plugga till tentan som är nästa torsdag. Imorgon tror jag att vi kommer ha en hemmadag :) På onsdag ska vi vara på KTC för lie övningar bland annat... Det är roligt att vara där :)
Sen torsdag är det dags för vaccinering mot TBC... Lite läskigt måste jag ju erkänna att jag tycker det är, har hört lite skräckhistorier om stora bölder och grejjer :) Efter vaccinationen är det dags att plugga lite mera :) Sen får vi se hur fredagen blir. Det enda jag vet om den just nu är att mammsen och pappsen kommer och hämtar Tilde för dom ville ha henne i helgen.

Ne nu ska jag ägna lite tid till badmonstret. För det är i badkaret vi är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0