Nu är det lördag

och klockan är snart 5 på morgonen. Natten har gått bra men jag känner mig lite trött. Nu är det bara ca 3 timmar kvar tills jag får sätta mig i bilen och köra hem till sängen. Har sån huvudvärk så det är nog bäst att jag tar mig en huvudvärkstablett innan jag lägger mig iaf...
Jag har planer på att ligga i sängen heeeeeeela dagen i morgon så jag är pigg till nästa nattpass. Det blir nog skönt att sträcka ut :)

Dagen spenderades med tant Emilie och Ellen å vi möttes i Birsta (Emilie är lite av ett Birsta fan) Sen for jag till svärisarna och åt middag och sen hade jag tänkt ssova men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig :/

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag ? Birsta fan ? Vad säger du.. ? ;)

2011-05-07 @ 14:05:45
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0