Natt/tidigt morgon inlägg

Är på jobbet och kör nattpass nummer 2 av 3. Det går bra men är lite tröttare idag men det var väl för att jag bara sov till 14 idag. Var en inre väckarklocka som ringde då... Försökte somna om men det gick inte. Läg kvar i sängen iaf till stra efter 4 halv 5 nångång :) Å de var ju ganska bra gjort. Nu när jag slutar blir det till att hämta upp trollet hos svärisarna och sen hem för att soooova. Å i morgon ska jag inte kliva upp klockan 14... Inte en chans, för då ska jag sova länge.
Blir väldigt mycket sova prat men det är det enda jag kan tänka på just nu.
Har i morgon kvar iaf och ett dygnspass på onsdag och på torsdag morgon beger jag och Anna oss iväg till systeryster i sthlm (där hon inte tänker bo kvar länge till) Nej istället ska hon ta wildis och kommande lillebror till skåne, 90 mil bort :( Ja kommer ju inte ens fatta vad ungarna kommer säga när dom växer upp och kan prata :( Nej inge kul alls, visst man måste vara glad för deras skull men samtidigt så hade jag hoppas på att dom skulle flytta mot vårat håll. Träffar henne så sällan och det är ju visserligen mitt fel då jag inte åker till sthlm så mycket, å så är jag dålig på att ringa (facebooks fel för man vet ju redan vad som händer i andras liv) så man behöver ju inte ringa å kolla precis :P Nej men det är tråkigt som sagt... (men kul för dom)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad gullig du är, underbara lill-michis! Tack för din jättefina orden, önskar jag kunde känna mig vacker också men de e lättare sagt än gjort :/ Vill bara vrida fram tiden....... massor av kramar

2011-05-09 @ 20:02:43
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0