Det var ganska längesen nu va? Har haft en...

img_6461 (MMS)

Det var ganska längesen nu va? Har haft en kanon härlig dag. Sandra med familj kom och hälsade på på förmiddagen så vi bjöd på lunch :) rostbiff å potatissallad serverades. Sen blev det lite fika. När dom begav sig hem begav vi oss iväg till birsta. Där fick jag ett linne och en tröja av mitt älskade barn och blivande man(?) patric hade även serverat go frukost till mig i morse. När jag klev upp var frukosten framdukad :)  Och igår kväll var det pers


Kommentarer
Postat av: Mia

oh vad fin bild på kidsen :) var säkert efter den bilden som ja drömde så mysko inatt... jag ramla hemma hos dej ner för en trappa, men de struntade du helt i! däremot var de en mc donaldstjej från tiden som ja jobbade där som frågade hur de gick :P åsså sen helt plötsligt så är ja hemma hos haggan å där halvt förlöser hon mej på ett köksbord LOL :P jaja, nu måste ja kuta in i duschen å skölja huve, håller på å färgar utväxten å måste me bussen 20 över 9.. tight.. seeya, kramar!!!

2011-05-30 @ 20:54:11
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0