Melodifestivalen

Är ju inget melodifestival freak överhuvudtaget men så kom Sara Vargas låt som jag har blivit så fäst vid.
Nej låten klarar sig antagligen inte i Eurovision men då tror jag nog inte att vi gör oavsett vilket bidrag vi skickar. Det jag skulle komma till iaf att hon har ju även gjort andra låtar och jag gillar verkligen Born to fly (ja Mia ännu mera å du kommer nog inte gilla den heller :P) Haha

Annars då? Har jobb helg, klev av i morse så nu är jag ledig ända tills i morgon så nu sitter jag och Tilde vid köksbordet. Hon äter lunch och jag "youtubar" Just nu lyssnar vi på Rihanna S&M och Tilde diggar gärnet. Tuggar maten med ett smile och gungar fram och tillbaka :) Ibland är dom väl härliga?

Egentligen så önskar jag just nu att jag kunde vara med mina systrar i sthlm. Vi är ju inte alla 3 så ofta. Men nu är det bara några veckor till Jenny och Wildis kommer så snart så :) Sen åker vi ner mot vårkanten. Våren i sthlm är ju grymt härlig...

Sen är inte allt prima ballerina men de är inget ja kommer skriva om...

Fler än jag som längtar efter sommaren då?

Kommentarer
Postat av: madde

efter sommaren? Jag längtar till sommaren ja ;)

2011-03-12 @ 23:24:51
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Mia

du e bra speciell du, michis! :D smaken e som baken, ja ska inte klaga nå mer... som sagt, saade e läskigare än varga!

2011-03-13 @ 15:30:50
URL: http://marinaevelina.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag längtar grymt mycket efter sommaren jag med! :)

2011-03-16 @ 09:41:07
URL: http://saracla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0