???

Phuu vad trött jag är. Har en liten förkylning på gång igen som antagligen inte kommer att bryta ut, istället kommer den bara irritera mig i massor... Typiskt :)
Surrar mycket tankar i huvudet och jag känner mig lite små orolig sådär men allt ordnar sig nog till det bästa. Men innan så är det lite jobbigt...

Jobbat idag och tagit BUSSEN hem, den gick över Viforsen vilket fick mig att må fruktansvärt illa, blir så lätt åksjuk i bussarna för dom luktar så konstigt... Väl hemma fixade vi käk och nu väntar jag på att P ska komma hem så då är det dags för middag nummer 2 för mig :) Å cola :) Härligt värre... I morgon blir det ett dygnspass så nu blir det ingen uppdatering förren tidigast fredag men ni ska nog inte räkna med att få nått ddå heller. Måste komma in i bloggningen igen först. Känns som om det är så mycket jag vill skriva men allt är inte meningen att det ska bli nerskrivet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0