0 blogglust

Men det har ju faktiskt nästan gått en hel vecka sen sist. Patric jobbar hela helgen så jag och lilla grodmonstret blir ensamma hela dagarna. Känns skit just nu.. Jobbigt att inte träffas nånting. Igår kom Patric hem vid halv 9 så då somnade jag i soffan. I morse vaknade vi upp, jag gjorde iordning Tilde och sen tog jag henne till dagis. Kommer typ bara hem å så åker Patric till jobbet. Å så kommer han hem till halv 9 igen. Det är häärligt. Det är helt ok att jobba varannan helg om den andra inte jobbade helger alls eller samma (samma är ju visserligen omöjligt med barn) Är så avundsjuk på dom som iaf har helgerna tillsammans, Visst man hittar inte på nåt jämt men jag och Patric har kasnke 2 lediga dagar tillsammans på en månad!!! Nu blev det lite gnälligt inlägg men man måste ju få beklaga sig ibland

Ska hoppa in i duschen nu för att sen gå å hämta mitt lilla troll, sen går vi nog på ica för det måste ju vara lite fredagsmys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0