Måndag

Tänkte jag skulle uppdatera lite snabbt innan jag och Tilde åker in till stan. Har försökt att mms uppdatera flera gånger men inläggen kommer inte in tyvärr :( Hade ju en jättefin bild som jag försökte lägga upp igår morse men tyvärr :) Lägger upp den sen nån gång när de funkar :)

Tilde hat gått å blivit sjuk, från lite smårinnig i näsan till att bli rosslig och jätterinnig, men ingen feber iaf. Men hon hade det ganska tufft i natt lillhjärtat :) Men idag ska hon få sig lite friskluft å umgås med sina kära kusiner på stan...

en i eftermiddag ska jag och Patric kolla på en lägenhet. Så vi får se vad vi tycker om den då...

Nej hörrni, roligare än såhär är det inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0