Hemma igen...

Nu har vi varit i Kramfors och åter igen kommit hem igen. Var så roligt att se att Patric hade så kul... Han hade ett leende på läpparna typ hela kvällen :)
Och jag fick mitt efterlängtade sylos på natten :) Så vi var båda lyckliga haha
På söndagen var vi på torpet (efter att vi sovit till halv 12!!!) Efter middagen begav vi oss hemåt för visning på en lägenhet... Vi vill båda ha den så vi får se vad som händer och fötter framöver...
Sen åkte vi till Patrics farbror och fikade. Sen äntligen hemåt till kaoset. Hoppade ner i sängen typ på en gång. Och idag har jag städat. Nu ska jag gå å hämta trollet, promenixa till affären och handla grejjer till tårtan... Sen ge barnet mat och sen beger vi oss till dagis avslutningen...

Nej, dags att röra på fläsket om jag ska hinna med mig :)

Kommentarer
Postat av: Mia

mycke har nog med vädret o göra, men jag var mest ledsen över att jag känner mej sååå ouppskattad och "osynlig" liksom :( skrev ett lååååångt sms till chrille på måndag morgon om det och sa att om han inte kan visa mig att han älskar mig eller om han ens gör det på "det rätta" sättet fortfarande så får han faktiskt visa det el så flyttar vi isär innan vänskapen & respekten tar slut.. jag känner mej som världens mest krävande människa just nu, men jag kan ju inte blunda för hur jag känner just NU även om de säkert känns mycke bättre om ett halvår el nåt! det hjälper ju inte mej NU, el hur? :/ men men, han kom iaf hem på måndag kväll o vi kramades och de kändes jättebra... :) tänk vad några rosor kan göra! tänk om karlarna kunde fatta att de inte räcker med en bukett vart 3e år, om man dessutom inte får komplimanger och KÄRLEK.. Hoppas Patrik är lite bättre på o visa uppskattning, för han har en UNDERBAR flickvän som förtjänar de bästa!!! ♥ Justja, en fråga bara, vad är sylos???? E jag efter eller..!? :P kraaaamar!!!

2011-06-22 @ 12:37:07
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0