Helt slut

En irriterande frkylning som inte riktigt släpper. Slut efter gårdagens dygn och imorgon bär det av till ytterligare ett dygnspass. Sen blir det nog Kramfors över helgen. Tilde ska väl gå på dynadagen. Standard för alla fabriksungar ;)
Älskade den dagen när jag var liten :) Det var så mysigt :) Och nu är det Grodmonstrets tur. Dock känner jag mig inte riktigt beekväm över att vara i Kramfors (folkskygg som jag är) Kommer nog tycka att det alltid är lite jobbigt.
Men det får jag släppa och bara njuta av att vara med min familj.
Sen på lördag ska jag självklart fira min älskling... Min vackra älskling :) Han börjar bli gammal nu och jag smyger tätt där bakom åldersmässigt...
Men men, det hör väl livet till eller?

på måndag har tilde avslutning på dagis :) Mys... Sen mån natt har jag tagit ledigt då vi ska på Patrics farfars begravning... Sen jobb onsdad... Sen midsommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0