Regn och rusk

och det känns härligt. Har verkligen njutit av vädret som har varit men nu när man ska jobba vaken natt hela helgen är det skönt att det är rusk väder så man kan sova på dagarna utan att ha dåligt samvete :)
Idag kommer det förbi någon som ska kolla på barmvagnen så vi får hoppas på att den blir såld :)
Som vanligt så händer det inte så mycket nu när det är soligt. Vi passar på att bada och njuta för hela slanten. Patric är ju ledig i helgen men inte jag, men på Tisdag är vi lediga igen tillsammans så vi lär ju åka in till stan då och kika lite. För på Onsdag jobbar vi båda igen :)


Blev förskottsgrattad av mina systrar igår. Dom bjöd ut mig på middag ooch sen så gick vi på bio efter. Vi såg Bad teacher... Lite fjantig film men den passar ju oss 3 :) Vi fick oss några skratt :) Hade en kanonkväll verkligen :)

Nej nu ska jag försöka sova lite innan det är dags att hämta lilltrollet :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jadu, jag tyckte om dom där dagarna jag och Ellen sov till 11. Men så verka jag inte få ha det nå mer ;)

2011-07-01 @ 19:27:29
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0