Ny vecka

och bara 2 lediga dagar kvar tills mitt dygnspass på onsdag. Visserligen det enda passet jag gör den här veckan eftersom att vi åker till leksands sommarland på fredag. Patric har jobbat sen i onsdags och jobbar till torsdag kväll... han fick byta passet eftersom att vi skulle åka bort... Tycker så synd om honom. Han jobbar såå mycket (ja jag vet att man måste jobba men deras pass är extrema) och han har dåligt samvete eftersom att ha  inte hinner umgås med hjärtat så mycket. Men nu är vi snart lediga tillsammans och det kommer att bli så skönt att få njuta tillsammans alla 3 :)


Håller förövrigt på att städa i svinstian, köket är klart men nu har jag som dött av lite... kanske man ska ta sig i kragen igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0