Nu är det lördag

Och det har varit det i ca 5,5 timmar :) Jajamensan här håller man minsann räkningen... Det är ynka 2,5 timme tills jag slutar och jag ser verkligen fram emot sängen och jag är kanon glad för att det är mulet idag (sorry ni andra)
Igår så sålde vi våran Brio vagn och alla våra kattungar är tingade. Känns skönt att få det överstökat :) Ragnar la vi ju ut ganska sent och den annonsen låg kvar ganska länge också, men den här gången gick dom som smör :)
Nya vagnen som grodmonstret nu åker omkring är:


Bild lånad från Babyproffen
En Babytravel Amsterdam lyx

Det var inte den här vi hade tänkt egentligen utan vi hade tänkt oss:



Bild lånad från BabyJogger

Skillnaden är att City Eliten har ett handtag i sitsen (där barnet sitter) Där man tar tag och hela vagnen fälls ihop. Sen för att få ner sufletten lika långt ner på Amsterdam måste man dra upp dragkedjan först ;) Väldigt avancerat. Sen skiljer det dryga 3000kr också på priset... Så vi valde Amsterdam och jag är sjukt nöjd och Tilde med :) Och vi är väldigt lyckliga att våran älskling valde en lila :) (Patric alltså)
Nej men som sagt det känns jättebra. Tilde sitter verkligen kanon nu vilket jag inte tyckte i Brio:n. Å Brio:n gillade jag enda tills vi satte på sitdelen. Men liggdelen var kanon :)

Nu är det 2 nätter till i alla fall. 8 pass kvar till semestern. Å mindre än 1 dygn tills man blir gammal... Blev ju firad i torsdags av mina systrar sen jobbar nog typ alla i helgen så, å jag med för den delen så om jag har tur kanske jag blir grattad av min minifamilj :)


Vi hörs kanske i nat hörrni :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Frida köpte en sån där till Elliott oxå. Dom var jättenöjd dom med :)

2011-07-02 @ 09:32:55
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Mia

riktigt snygg! den va faktiskt snyggare än den ni hade tänkt köpa... åtminstone på bild! så, BRA val där, Michis! :D idag lurade jessica med mej på promenad till willys, vetu vad hon sa? "skärp dej, de e ju inte direkt längre än till ica!" å jag trodde hon mena ica esplanad så jag sa ok men så gick vi typ i hundra år innan vi kom fram till de där skitwillys i skönsberg, å nu har jag feta fotbollar till fötter! :( aaaj... magen va stenhård typ 99% tiden och bebben sparka konstant på blåsan.. INTE skönt! de här ska Jessi få sota för!! :P hoppas natten går bra inatt nu, ja tror L kommer sova som en klubbad för faaaaaan vad trött hon va när jag gick!!! hehe... ha de så bra, massa kramar å grattis bara lite i förskott ;)

2011-07-02 @ 20:23:24
URL: http://marinaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0