sittandes på jobbet

Tog på mig ett extra pass då det behövdes. Och det känns helt ok när det är nätter. Dock ville jag inte åka ifrån min lilla älskling, Innan jag for så gick jag in i köket för att fylla på lite vatten i en flaska åt henne och då kom hon gående halvgråtandes mamma, mamma mamma... 5 min senare behövde jag åka :( Tycker så himla synd om henne nu. Hon vill ju inte äta, inte dricka välling och inte dricka drikki (som hon i vanliga fall älskar, eller ja den här tjejen gillar ju det mesta i matväg) Så 2 activia yoghurtar har hon fått i sig och ca 4-5 dl att dricka. På tok förlite men hon är ju fortfarande så pass pigg att hon vill leka litegranna iaf. Längtar tills jag får komma hem till henne om några timmar. Då blir det pusskalas för hela slanten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0