Lördag

Fich magsjuka igår. Kände mig lite illamående när jag for från jobbet men det var ju inge konstigt, man kan ju bli lite så när man inte har ätit nån frukost. Kommer hem å sover en stunde med Tilde när Patric åkt iväg på jobbet. Sen när vi vaknar så bara tvärvänder det i magen och magsjuka är verkligen det värsta jag vet. Fick ligga ner hela dagen och försöka att underhålla lilltjejen så gott de bara gick. Idag känns det lite bättre. Har lyckats få i mig lite vätska och jag har inte kräkts nått men det är långt ifrån bra. Tänkte jag skulle försöka laga nån middag idag men om jag äter vette fabian. Tilde har ätit mat idag förresten, jätteframsteg :) Blev så glad så jag till å med fotade haha...
Ne nu ska det försöka drickas lite blåbärssoppa

Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad bra att du blir bättre och bra att Tilde är på bättringsvägen :) När ni är frisk (helt frisk) så måste ni komma hit o hälsa på:) Saknar er ! Puss

2011-01-08 @ 17:01:24
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0