Fy jag får rysningar

Jag och Tilde gick ner till badhallen (som för övrigt var stängd) för vi tänkte bada och på väg dit så slutar dom yngre barnen skolan (nånstans mellan 7-11 års ålder) Så ser jag en kille som gick ensam några meter framför ett gång och så kastar dom en snöboll i bakhuvudet på honom. Jag fick en sån lust att skälla ut honom. Å jag får mer och mer panik över att Tilde kommer växa och bli äldre. Tänk om mitt lilla hjärta kommer bli mobbad i skolan. Hur klarar man av det. Skulle man klara av att se sitt hjärta ledsen varje dag och inte vilja gå till skolan? Hur hanterar man situationen. Och även fast min största rädsla är att hjärtat ska bli mobbat så finns ju även rädslan över att hon kan bli en mobbare. Tänk om hon kommer att få andra barn att känna sig ledsen... Nej fy jag får magsår över att tänka på det






Kommentarer
Postat av: Lina

Jäkla elaka ungar!

2011-01-10 @ 18:17:21
Postat av: Emilie

Fina Tilde:)

2011-01-10 @ 20:29:23
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0