Den dagen...

Den dagen som jag är/blir hälften så bra mamma till mitt lilla hjärta som min syster är till sina 2 barn kommer jag vara fullständigt nöjd. Jag hoppas att jag är en helt duglig mamma men att se min syster med sina barn är helt otroligt. Hon är trött och sliten och hon har det fruktansvärt jobbigt, men ändå kämpar hon på. Jag kan inte förklara men hon är kanon.

Om hon skulle valt idag kanske hon aldrig skulle skaffat barn överhuvudtaget (det betyder inte att hon inte älskar dom hon har!) och att säga så , så får man ju känslan av att det kanske inte är en helt ok mamma, men för mig skulle det vara konstigt att se henne utan barn för det kommer så naturligt när hon är med dom och hon anstränger sig för att dom ska ha det bra och för att dom ska stimuleras.

Fick bara lov att säga det. Du är kanon Anna


Anna med Tilde 1 dag gammal




Nej dags att promenera iväg till dagis kanske och hämta The frog

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så hemskt mycket :) du är inte så tokig du heller :) puss

2011-02-17 @ 18:47:01
Postat av: Mattias

Så sant!

2011-02-17 @ 23:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0